11 Mayıs 2013 Cumartesi

İstanbul-Gyeongju World Culture Expo 2013

Uzun süre sonra hepinize merhaba! Neden bu kadar zamandır yoktun Pamy derseniz (ki büyük ihtimal kimse böyle demedi..) ders çalışıyordum. Bir neden?! daha. Çünkü yaz tatilinde Expo'ya gitmek için kendimi paralıyorum tamam belki sınıf öğretmenimden başka kimse bilmiyo ama insanlara farkettirmeden çalışıyorum ben! Kendimi bu kadar zorlama nedenimi açıklayayım istedim :D

DERS: EXPO 2013! (Allahım telafuzu bile beni mutlu ediyo! ^.^)
KONU: Pamy' nin kendini bu kadar yırtıma nedeni ne?

İstanbul (이스탄불 - 경주 세계문화 엑스포 2013 and 뮤직 뱅크 이스탄불)


Biraz bilgi..

Herşeyden önce sevgili Güney Kore Cumhuriyetinin girişimleri üzerine 2 dost ülke 24 Mayıs 2012 tarihinde İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş' ın yardımlarıyla ve birçok yetkili kişininde huzurunda İstanbul-Gyeongju World Culture Expo 2013 etkinliğini gerçekleştirmek üzere mutabakat zaptı imzalanmış. Bu nedenle 2013 yılı 31 Ağustos-22 Eylül tarihleri arasında Güney Kore Devleti ile İstanbul Büyükşehir Belediyesi' nin ortak çalışması ile İstanbul' da İstanbul-Gyeongju Dünya Kültür Expo 2013" etkinliğinin yapılması kesinleşmiş. [Bilginin daha fazlası için: Cadı Kazanı]

Buradan çıkarılması gereken sonuç nedir Pamy!? ^.^

RÜYA! tek kelimeyle bu bir rüya! Onca yıl yüzlerle Korecan' ın emeğinin karşılığı..  Unni'nin dediği gibi "Artık hiç bişi eskisi gibi olmayacak!" 4 sene öncesine kadar sadece K-Pop dinleyerek kendini avutan Korecanlar artık hırslı ve yerlerinde duramıyor! Bizi durdurana aşk olsun bence. Hayır, yakında Güney Kore'ye toplu göç programı falan çıkacak diye korkuyorum. Çıkarsa ilk biletlerden biri benim o ayrı bi konu tabi. 

Expo' da napcak bu çekik amcalar derseniz..

Herkes Music Bank olayını duymuştur büyük ihtimalle ama duymayanlar için tekrar açıklayalım. Music Bank ünlü K-Pop gruplarının (şu 'cağını yirim' dediğimiz Unni ve Oppalar) sahneye çıkacakaları ve performans sergileyecekleri bir gocaman konser etkinliği. kesin olarak hangi grupların geleceği kesin değil ama beni asıl üzen haber hangilerinin gelmeyeceği kesinleşti; Bigbang ve JYJ..T.T 
 Tabi ki Expo sadece Music Bank' ten ibaret değil bunun dışında pek çok etkinlik mevcut.
  • Kore-Türkiye Futbol Maçı
  • Kore Film Festivali
  • E-Battle Oyunları
  • Geçit Töreni ve Sokak Gösterileri   ve daha fazlası!








Bu da program listesi daha sonradan yeni etkinlikler eklenip, çıkarılabilirmiş...














Broşürlerde burada:














Yardım edebilir miyiz? diyen Korecanlar elbette vardır!

Expo'ya yaklaşık 10.000 misafirin gelmesi bekleniyor yani elbette herkesin yardımına ihtiyaç var! Bu konuda bu kadar nazik olmaları beni çok sevindirdi doğrusu.. Yaş ve dil bilme konusunda bir sınırlamaları yok fakat elbette size verecekleri görevde bu konularla orantılı olacaktır ama ne olursa olsun Expo' nun bir parçası olmak için Buraya uğramayı unutmayın! 


Expo'nun Kahramanları : Bu Unni ve Oppalar bi harika dostum! ^.^

Ben Expo'yu hazırlayan kişilerin ciddi ve kuralcı insanlar olmasından korkmuyor değildim ama konu Kore olunca işe bulaşan herkes bozuluyor! Ve bu da harika oluyor. Çalışan ve görevliler o kadar iyi insanlar ki sadece bir kaç resimle beni kendilerine hayran bıraktılar! Ne dediğimi anlamadıysanız bir kaç fotoğraf size mevzuyu kısaca özetler..


Eğer bu yazıyı okurlarsa ki umarım okurlar. FİGHTİNG!!


Sihrin gerçekleştiği mekanları da koydukmu bu iş burada yarıda kalır!.. (devamı gelicek çünki)

Ali Emiri Kültür Merkezi 3.kattaki Expo Ofisi'nin girişi.

OKUMADAN GEÇME!
UYARI! : Gönüllülük formunda beni övmeyi unutmayınız....




☁ BUDALA PAMELA ☁

1 yorum:

  1. http://forbeautyy.blogspot.com/2013/09/istanbul-gyeongju-dunya-kultur-expo-2013.html Oppalarla resimler için bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil