24 Mart 2013 Pazar

Only You | 7x☁ Film


Evet! Sınavlarımın sonu ve Budala bloga geri döndü. Ama yine de hemen alışmayın derim 3 hafta sonra yine sınavlarım başlıyor :S Her neyse bu kaka olayın psikolojimizi bozmasına izin vermeyelim. Geçen Perşembe eve geldim, sonunda rahatça oturup film izleyebilirim! Okey ama film bulamadım bu seferde gece 22.00 oldu. Ama ben illa bi film izlicem izlemezsem uyuyamam çünkü. Bende bi blogda bu filmi gördüm bayadır, orda burda filme yapılan övgüleri okuyordum dedim haydi izleyeyim. Ama romantik filmlerden tiksiniyom bu aralar.. NEDEN? çünkü geçen ay bir günde 4 film izledim; hepsinde de sevgililerden biri öldü bende bıraktım romantizm olayını.. Her neyse sonunda başladım diziyi izlmeye... Baya iyi yapmışım. Film yüzünden İngilizce sınavında uyuya kalmama değdi.


Konusu: Görme engelli teyzeyle eski boksör olan amcamızın karşılaşmasını ve birbirlerini sevmelerini anlatıyor. Bunlar bir şekilde karşılaşıyor ve bizim amca kızdan etkileniyor. Teyzenin göz ameliyatı olması gerekiyor. Amca da onun kör olmasından kendini sorumlu tuttuğundan ameliyat parası için pis işlere girişiyor.. Fazlasıyla romantik ama bana heç de vıcık gelmedi. Güzel bir filmdi. 





Şimdi about film:

☻ On minnak bulut üzerinden düşünürsek film 7x☁ alabilir..

Bu filmde de yanınızda bi kutu peçete bulundurmanız çok pis şiddetle tavsiye olunur. Aksi taktirde salya sümük birbirine girer :D

Belki inanmayacaksınız ama 2 saatlik filmin 2 saatini de izledim. Hiç ileri sarmadım. Kendini bana zorla izletti.

 Normalde mutlu sonlar bana çok vıcık gelir ama bu filmde bi korktum ki anlatamam. Resmen dua ettim nolur bi 'Hepi end' olsun diye. (Belki de I am sorry, I love you' da ki amcanın mutlu olamaması içime dert oldu.)

Filmin yarısından sonra bir çok boks sahnesi vardı. Ama o nasıl bir boks yareppim! Adam ringe çıkınca 7 takla atıyo. Öle boks olmaz bi kere! (Çok biliyon diceniz. Evet biliyom...)

Oyuncular harika zaten bi de acıların agusshi'si olunca filmde dadından yenmez oldu film. Bu arda kızın muhteşem kör taklidine de değinmeden geçemicem.

Amcanın dövmeler yakıyor hani.

7 bulut aldığından zaman bulduğunuz zaman güzel bi ortam (mısır, battaniye, peçete, kelepçe neyse ben iyiyim..)

Bu arada teyze ağlamayı beceremiyo bence :D Üzgün sahnenin izine sıçtı da diyebilirim. Bi ağlamaya başladı bildiğin anırıyo ya! :D Üzülemedim bile başladım gülmeye..

Bu da fragman :D 

İyi seyirler Monşuklar!

☁BUDALA PAMELA☁

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder