5 Mart 2013 Salı

A Werewolf Boy | 7x☁ Film.



Bu filmin afişini geçen sene görmüştüm. O zamanlar da Kore'yi seviyordum ama tektük dizi izliyordum. Her neyse KoreanTurk' te afişi görünce filmi, dizi zannedip saatlerce internetteki siteleri gezmiştim -,-. Zekiyeliğimi kanıtlamaya çalışıyordum sanırım... Sonunda ingiliz bir Kore fanının sayfasında bunun bir film olduğu gerçeğini öğrendim. Canım sıkılmadı değil hani. Bir de filmin çıkmasına 1 sene olduğunu görünce o afişi oraya koyan kızdan tutunda yönetmene kadar saydım...Sonra da ben zeki kız isyan bayrağını çekip okula gittim ve hiç unutmuyorum o sinirle Matematik hocamla kavga edip kendi adımı da kara listeye yazdırdım... Neyse sonuç olarak orada burada afişini görünce sinir oluyordum. Kafamda türlü senaryolar kuruyordum ama biri hariç hiç biride tutmadı. Dizi de bir kız bir de yakışıklı (filmin son 10 dakikasında) kurt adamımız olduğu dışında tüm fikriyatlar çöpe gitti.
  Sonuç film yaklaşık 3 hafta önce altyazıyla eklendi ve ben hemen indirip izlemeye başladım. 

Şimdi filim hakkında :

 
  On bulut üzerinden düşünürsek filme verebileceğim puan...  7x olabilir.  

Evet yukarıda da yazıldığı gibi çocuğun ilk öğrendiği dil Aşk... Çohh romantik. Ağladım ben bu filmde hele de sonlarda, böyle zırıl zırıl ağladım ama bütün sinirimide dökmüşüm iyi geldi. Bu nedenle mendillerinizi yanınızdan ayırmayın!
   
 Filme başlamadan önce çok istekliydim. Sonunda da mutluydum ama bazı yerleri ileri sararak izledim döğrusu...

  Final fazlasıyla hoşuma gitti. Nedenini çozemsem de böyle filmlerde mutlu son hoşuma gitmiyor..

 Gelenekselleşmiş kurtadam fikrine tamamen ters bir film. Kurt adamları tam da düşündüğüm şekilde yansıtmışlardı. 

  Dediğim gibi kurtadam görüntüsü hoştu ama o çocuk onları yaptıkça ben koltukta kendi kendime bağırıp çağırıyordum. Nedeni de kendine has kurtadam olayları.   
 Başrollerin oyunculukları gayet güzeldi bence. Tiplemeleri iyi yapmışlardı. Böyle bir filmin kitabını okusan aynen böyle hayal ederdim sanırım insanları..

  Ben kuzuları severdim.. Artık onları da sevmiyom, izleyince görürsünüz..

  Filmin beni sıkan yanı askeri bölümleriydi. 10/15 dakika kadar ileri sardım sanırsam. 
 
  Sonuç olarak biraz vakit bulduğunuz da hemen açıp izlemeniz gereken bir film :D 

 ☻ Bu arada açılış gününde, film 130.000 kişiyle 500 sinema da yaklaşık 3.000 kez gösterilmiş.

 
Film 9 gün içerisinde 2.500.000'den fazla izleyiciyi kendisine çekmiş ve şuan 730 sinemada oynatılıyor. Film 2. sıradaki ''I am the Murderer'' filmiyle karşılaştırılacak olunursa ''A Werewolf Boy'' için film rezervasyonu yaklaşık 3 kat daha fazlaymış.

Korede ki fantastik film aşkı beni korkuttu aslında. 

 Bu da filmin fragmanı :D

 
İYİ SEYİRLER MONŞUKLAR!!!

BUDALA PAMELA☁  
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder