14 Mayıs 2013 Salı

Çok Gif Birikmiş! ^.^

KISACA KORE DİZİLERİ







Zengin, yakışıklı ve uzun boylu erkekler asla zengin kadınlardan hoşlanmazlar.. Nedense her seferinde anormal davranışları olan, fakir kıza aşık olurlar....




Tüm anneler fazlasıyla kötüdürler ve hayatımızı mahvetmek için ellerinden geleni yaparlar... Her yerde aşk üçgenleri (!)...



Fakir insanların parası hatta kalacak yerleri olmaz ama nasılsa hep son moda telefonlara sahiptirler... 'Irıspı çocuğu' denilen kişi her zaman kazanır..

















Kore'de trafik kuralları yoktur. Eğer fakirsen her zaman senin gibi çog şiker ve fakir bir arkadaşın olur... 






Dizimi izlerken ses yapıp beni önemli sahnelerden alıkoyan Monşi ve Kitsu' ya yapmak istediğim...




İnsanlar  "Kore'de biri ölse telefon hatları tıkanıyodur." yorumunu yapınca ben;




Annem'den Expo' ya gönderileceğim haberini alınca;





 "Pamela Kore nasıl bi yer hadi anlat." denildiğinde sanki bi çıkarım varmış gibi uğraşan ben;









Expo' ya gitme nedenim. Bunu yapıp ayrılmayı planlıyorum...


















Öğretmenim Korelileri bana inat aşağılarken ve sonrası...














Dizilerim beni bekliyo ve ben ödev mi yapıcam? hadi lan ordan! :D










Oppamın yanındaki teyzelere yapıyom ben bunu....




BigBang' ın soyunma odasının önündeyim ve tam içeri bakıcakken koruma önüme dikilir... 
Ve Pamela:
ŞOK HABER!!!
Haftanın bomba haberi!


                                                                  Tüm Asyalılar Çinli değildir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder