18 Şubat 2013 Pazartesi

Tanışak mı? Ben BP! :D

Tanımayanlara duyurulur; bendeniz Budala Pamela.
 Monşuk ve Kitsu' nun kadim dostu. Jelibondan bir villa yapmak için mimar olmak isteyen bir amatör yazar. Ve de anlamsız, devrik cümlelerin kraliçesi...
 İyiyim la :D Herkes çok sever beni valla bak. Zaten accık çatlak olduğum bebeklikten belliymiş; Leblebi tozunu uyuşturucu diye düşünüp çekerdim de. Şimdi de bi Kore çıktı! Anam çıkmaz olaydı herkes isyanlarda! Olsun ama eyi oldu hayatıma canılılık geldi. :D   
Şimdi about me canım: Bigbang dinlediğim ilk K-pop grubuydu o yüzden yeri her zaman ayrı olmuştur benim için. CN Blue ise 2. grubum o da ayrı bir aşk... Son olarak yeni bulduğum bir grup Never Mind adamlar punk/pop türü müzik yapıyor ve bu da tam benlik oluyor :D
 Konu dizilere gelince onlar yüzünden babamdan dayak yiyicem bu gidişatla. Bissürü bissürü dizi izledim. bundan dolayı merak ettiğiniz yada tavsiye ettiğiniz diziler için lütfen bana buradan ulaşın : budalapamela@hotmail.com  
T.O.P!!!  <3 <3
 Öle işte, neyse ben yazmaya başlıyım :D İyi okumalar
 - Budala Pamela.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder