19 Şubat 2013 Salı

A Gentleman's Dignity | F44


 Tamamdır. Kısa bir beyin fırtınasından sonra favori dizilerimden birini seçtim ve yazmaya başlıyorum... 
A Gentleman' s Dignity, benim 41 yaşındaki bir Oppa' ya aşık olmamı sağladı ve ben hiç de pişman değilim. :D Dizinin adı "Bir Centilmenin Gururu" diye çevrilebilir. Ama keşke "Bir Bayanın Gururu" falan yapsalarmış. Çünkü adamda hiç gurur yok arkadaş bildiğin kızın peşinden koşuyo. :D Her neyse tanıtıma başlayalım...
 


 Adı: Gentleman's Dignity/Shinsaui Poomgyuk
Yönetmen: Shin Woo-Cheol
Yazar: Kim Eun-Suk 
Yayınlanan Kanal: SBS 
Bölüm Sayısı: 20 
Çıkış Tarihi: May 26, 2012 -- 
Yayın saati: 22:00

Bunu yazana da, yönetenede bin kere teşekkürler. Diziyi izlerken kaç kere uyardılar beni odada "kes sesini!" diye. Gülmekten diyafyam falan kalmadı. 

 Dizi; lise de aptalca bir olayda tanışmış 4 yakın arkadaşın 40' lı yaşlarında ki hayatlarını anlatıyor ama bu adamların babalarınızdan farkı kendilerini hala liseli gibi hissediyor olmaları. Sanki hiç büyümüyorlar :D 
Tabi her ne kadar kabul edemeselerde artık büyüdüler ve hayat zor. İş, aşk, arkadaşlık ve hayatlarında büyük yer tutan aptallıkları bu adamların üstüne geliyor. Ama karakterlerimiz her konunun altından kalkıyorlar.
Bu diziyi sevme nedenlerimden biri de artık kalıplaşmış K-dramalardan çok farklı bir konusu olması.. 2012 yılının dizisi olmaya aday.. 
  

|Karakterler|

Kim Do Jin

 Bu Oppa mimar! Benim kanım çabucak kaynadı o yüzden ona. Kendi şirketinde en yakın lise arkadaşlarından biriyle çalışıyor. Bayan başrolümüzle de aptal çantası yüzünden tanışıyor. Bir hazır cevap ki sormayın! Ben kaç kere ekrandaki kadına bağırdım "Ya vur bi tanede sussun!" diye bilmiyorum. Bi de ben şimdi çok iyimser miyim neyim? Hep istiyorum ki mutlu mesut yaşasınlar. Gelmişsin 41 yaşına edebinle otur, sonsuza kadar bekar kalmadan bul bi kadın evlenAma yok arkadaş! Bu amca sanki hala lisedeymiş gibi o cesaretle kızları röntgenlemeye devam ediyo. Ama bir o kadar da romantik, kıskanç ve aşık. Olum! Adam sevdiği kız başka biriyle konuşuyo diye mercedesini bilerek adamın arabaya sürdü.




  Seo Yi Soo 

 Kendisi bayan başrolümüz ve Do Jin kazığını yanlışlıkla kendine aşık ederken iyi mi yoksa kötü mü yaptığını bilemeyen şirin kızımız. Ya da kadınımız. Ne garip oldu la. Kadınım dermiş gibi :D Neyse bu teyzeyi annesi terk etmiş ve kendisi 30' lu yaşlarını yaşıyor. Lise de Ahlak Bilgisi Öğretmeni ve dışarıda ki halinin aksine oldukça katı ama öğrencilerini seven bi öğretmen. Ögrencilerinden biri ile evlenicem ben. Çok daş çocuklara örtmenlik yapıyo kafayı yedim ben o sahnelerde.. Okul dışın da beyzbol hakemliği yapıyor ve erkeklerin dikkatinide çekiyo. Yıllardır platonik olarak sevdiği Tae San ona oda arkadaşını sevdiğini söyleyince dünyası yıkılıyor. Ama iyiliksever yanına karşı koyamayıp onlarında arasını yapıyor.

 

Im Tae San

  Bu adamı anlatacak bir kelime pek bulamadım ya.. Ama bizim Do Jin'in inatçılığına çook iyi dayanıyo.Bi de herşey harika imiş gibi gidiyo Yi Soo'nun  kendisine aşık olduğunu bilmeden onun en yakın arkadaşı ile çıkmak için Yi Soo ile konuşuyo "Onu bana ayarla." ayağına yatıyo. Ve sonuç  Yi Soo'nun ev arkadaşı olan Hong Se Ra ile çıkmaya başlıyo. Başlarda çok kızdım ben buna nasıl küfür ettim bi bilseniz ama sonradan iyi biri olduğunu gösteriyo. Yi Soo'yu koruyo. Canım ya. :D Se Ra' yı da çok seviyo. Kadına aşık olduğu çok belli. Böyle bi ODUN nasıl oluyo da aşık oluyo diye sorabilirsiniz başta çünkü bana çook oldu ama Do Jin kütüğü bile aşık olduysa ona şans tanımalı.




 Hon Se Ra 

Hani her dizide erkeklerle arası fazla iyi olan bi sürtük olurya; bu kız da bu dizinin öyle bi karakteri... Başta ben diyorum Tae San ile nasıl çıkarsın seni aptal diye ama iyi ki çıkmış. :) Evet erkeklerle arası çok iyi ama Tae San ile tanışınca eski halini unutuyor. Kendisi disiplinli bir golfçü ve çekici bir bayan.  Oyunculuğuda iyi ara sıra çook gıcık olacaksınız ara da çok seveceksiniz. Sonuçta her dizide biri sinilerinizi germeli.






 Choi Yoon

Dizide ki en aklı başında ki karakter olmasına rağmen o bile bazı konular da kendini tutamıyor. Ünlülere olan hayranlığı da cabası. İzleyince anlarsınız ne dediğimi.. :D Kendisi okul yıllarında okul 1.'si ve şimdi de grubun zekisi olmaya devam ediyor kendisi başarılı bir avukat ve Yi Soo' nun yakın dostu. Tae San'ın küçük kardeşi Mea Ri' ye aşık olsa da aptal beyni ile hareket ederek onu devamlı iter. Her ne kadar kendini tutmaya çalışsa da onunda bir sabrı var. :D





 İm Mea Ri

Bu şirin kızın bu kadar sakin durduğuna bakmayın hiç de göründüğü gibi biri değil. Belki de dizide ki en deli-dolu yaratık o. Fazlasıyla da cesur ziraa kendi yaşının  2 katındaki bir adama aşık ve bunu gizlmeye de çalışmıyor. Herşeyi açıkça yapınca abisi tarafından zorla Amerika' ya üniversiteye gönderiliyor ama okulu bitirmeden 24 yaşında abisinin ve aşık olduğu adamın yanına geri dönüyor. Bir zamanalar Yi Soo' nun öğrencisi olan bu geç kız. Kendisi ileride ünlü bir çanta tasarımcısı olmak istiyor. Hem de bu onun çıkış dizisi. Oyunculuğuna bayıldım, bence çok iyi rol yapıyor. 



 Lee Jung Rok

Bizim meşhur 4'lünün arasında en çapkın olanı ki o adamlar arasında birinci olmak çok uğraş istiyor. izleyince göreceksiniz. Şimdi ne olacak sonuçta sevgilisi falan vardır onu aldatıyordur diyorsanız... Üzgünüm bu Oppa evli :D En çapkını o ama aralarında ilk evlenenei de o.. Evet ironinin dibine vurmuş bir kişilik. Min Sook-Jung Rok çifti o kadar eğlenceli ki benim en sevdiğim çift olmayı başardılar. Hele o yüzük davaları beni gülmekten kırıp geçiriyordu. Başta ki çapkınlıklarını unutuyor zaten sonunda karısına nasıl bir aşık olduğunu ispatlıyor. Ayrıca o asık suratlı kadını güldürmeyi de başarıyor bu nedenle bir alkışı hakediyor bence...




 Park Min Sook

Dizinin en varlıklı oyuncusu her konuyu parasıyla çözebilmesi ile ünlü ama buna rağmen pek mutlu olduğu söylenemez. Jung Rok ile evli ve ona aşık ama kocasının onu aldattığını bildiğinden kendini ona tamamen kapatıyor. Yine de ondan ayrılamıyor. Kaç kere Jung Rok' u "Boşanırım!" diye tehdit etti ben sayamadım. Dizide ki en büyük bayan o olduğundan pek fazla sahnesi yok diğerlerine oranla ama yine de dediğim gibi favori çiftim olmayı başardılar.


 

 Colin

Bu bey kim tahmin edin! Kendisi Koreli ama annesi ile Japonya' da yaşıyor. Liseyi bırakıp annesinden habersiz Kore' ye gelir. Nedeni de babasını bulmak istemesidir. Amacına ulaşırda! Babasının kim olduğunu söylem,cem ama çocuk daş ayrıca kendisi dizinin OST'lerini de hazırlamış harika :D








minnak notlar:
- Diziyi 2 parçalık roman olarak yamayı düşünüyorlarmış. Düşünmeyi bırakıp direkt harekete geçmeliler.. 
- Dizileri sıkılınca yavaş yavaş ileri sararak izleyenler varsa bu dizide onu yapmayın kesinlikle, esprileri kaçırmanızı istemem. 
- Dizide ki geçmişe nüş sahneleri harika özelliklede bizim beylerin nasıl tanışğını anlatan bölüm 1 numara.




Birbirlerine o kadar bağlılar ki birbirlerini güldürmek için girmeyecekleri hal yok.





Yi Soo: Evden mi kaçtın?
Colin: Seyahat diyelim.
Yi Soo: Ama bu araba çalıntı senin için sorun olmaz değil mi?
Colin: Suç ortağı benim göbek adım. Ama yanınızda Silah falan yoktur umarım
   Colin ve mimikleri :D


 Herkes okul fotoğraflarında kötü çıkar :D


 Bebeklikten beri çok yakın değillerdi herhalde nasıl tanıştılar sorusuna cevabım :D

Bu da benim aşkım. Aşık olduğum liseli de bu iste. Senin kötü çocuk tarzını.... :D


 Lolipop'un olam mı desem ne. Sübhaneke. Dinimiz. AMİN!





BUDALA PAMELA☁




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder