20 Şubat 2013 Çarşamba

Dream High!

Merhabalar yeni bir 2012 dizisi ile karşınızdayım! Bu sefer ki dizi daha genç işi...

Dream High! Bir ara Türkiye televizyonlarında ki Muck dizisi'nin Kore versiyonu :D Kafanızı karıştırmak istemem ama açık olucam diziyi bitirene kadar canım çıktı. Çok büyük bi önyargıyla başladım diziye zaten. Herkes çok övdü ama ben müzikallerden hoşlanmam. Neden? Çünkü arkadaş bokunu çıkarıyorlar işin! Dedim kesin böyle leş gibi ergenlik kokuyodur diye. Nedenini anlayamasamda dizi bana çok yapmacık geldi. Ama bazı yerleri vardı beni çok şaşırttı ki beni şaşırtmak cidden kolay değildir. İlk bölümde bütün dizinin senaryosunu anlatabilirim ama bu dizi de bazı yerler beni susturdu. Bu nedenle bi başlayın izleyin bence derim. 

Konu kalıplaşmış müzikal konusu; "Hayallerine Ulaş".. Başta beni sıktı açıkçası. Tahmin ettiğim olaylar çıktı vs. Ama birden kendime bi kız buldum ki tamamdır! Kız bana o kadar benziyorki. Kendimi onunla özdeşleştirdim sanırım :D Sonra zaten onun sahnelerini dört gözle bekledim. Olgunlaşmasını izledim. Eee sonra da dizi bitti zaten.

  |KARAKTERLER| 

Go Hye Mi

Dizinin sinirbozucu kızı diyebilirim. Başta beni öyle kızdırdı ki; bilgisayar ekranını tırmaladım sinirimden! Kıza kıl olmamın bir nedeni de hiç gülmüyor olması. Bırakın gülmeyi suratında bir ifade bile yakalayamıyorsunuz. Kendine ait bazı sorunları da yok değil hani. Annesi onları terketmiş babası da uzun zamandır eve uğramıyor. Hye Mi' de küçük kardeşiyle babasının alacaklılarından kaçıyor. Buna rağmen sesinin güzel olmasına güvenerek herkesi eziyor ve kendisini bulutların üzerinde görüyor ama sonra da gününü görüyor. Aşağıladığı okulun seçmelerine girmek zorunda kalıyor. En yakın arkadaşını köle olarak görmesi de beni delirtti. Ya ne biliyim kız ne yapsa gözüme batıyor :D Okula özel olarak alınan öğrencilerden biri...
Rolünden pek hoşlanmadım açıkcası zaten yeni öğrendim bu dizide oynarken 16 yaşındaymış! Karakteri sonradan biraz yumuşuyor ama ben o zaman bile tam olarak ısınamadım bu kıza...




Yoon Baek Hee

Kendisi bir zamanlar Hye Mi' nin en yakın arkadaşı idi ama dediğim gibi kızda hiç gurur yok başlarda Hye Mi'nın kıçında dolanıp duruyo. Ama sonra ondan bir intikam alıyor ki... Vay anam vay. Hırslıydı başlarda ve bu onu daha da yükseklere taşıyordu ama birden o hırsı durduramadı ve kendini kontrol etmeksizin düşüncesiz şeyler yapmaya başladı. Bu iki kızda sağ gösterip; sol vuruyorlar. Okulun müdürü olan yönetmen onun saflığı ve azmi nedeniyle onu okula alıyor ve ona bir kolye veriyor. Allahım benden en çok küfürü o kolye yedi zaten. bi onun elinde bi öbürünün ne halt yediği belli değil. Soracaksınız Baek Hee'nin kolyeden sanane! ama öle değil işte dizinin ilk sahnesini izleyince göreceksiniz :D







Song Sam Dong

İşte bir yakışıklı daha bu beyfendinin bir diziside The Moon That Embraces imiş ama ben onu izlemedim. Hoş diyorlar ama geçmiş dizilerini sevmiyom ben. Neyse bu "daş" arkadaşımız dizi de annesi ile köyde büyümüş bir çocuk. Babası bir müzisyenmiş ve annesini terkedip gitmiş. Sesini babasından aldığını düşünüyor ve bu yüzden sesinden nefret ediyor. Ama bir gün bir kız çıkageliyor ve onu Kirin sanat okuluna; Seul'e davet ediyor. Ama o şarkılardan nefret ettiğinden gitmek istemiyor; annesi zoruyla gönderilince de biraz bozuluyor tabi. Onu almaya gelen kızı buluyor ve her ne kadar istemese de ona aşık oluyor. Bu çocuğun aksanına bayılmıştım dizide. Sanırım Busan aksanı ile konuşuyor. O kelimeleri uzatarak telafuz etmesi falan beni çok güldürmüştü. Dizinin sonlarına doğru bir sürpriz (!) ile karşılaştı. Fazlasıyla yıkılsa da kendini toplamayı başardı.



Jin Guk

Bu da daşlardan biri. Hele o kaslar... Ekranı yalama isteğimi zor bastırdım valla. Hele ilk bölümü izlediğinizde anlıcaksınız... O bütün uçmalı kaçmalı hareketleri dublörsüz çektiğini duyunca daha da arttı ilgim ama ben her zaman Sam Dong'un tarafını tutuyorum o ayrı bir konu. Bir gülüyor vay anasını zaten o zaman kendini şanslı sayıcaksın. Çocuk koca dizi de 10 kere falan güldü sanırım. Kirin sanat okuluna dans yetenekleri sayesinde giren bir özel öğrenci. O ilk gün ki seçmelerde yaşadığı sorunlar yüzünden canı sıkılmıştı zaten. Bu da gitti sanki başka kız yokmuş gibi Hye Mi'ye aşık oldu. Neden arkadaş!? O kızda bok mu var allasen?! Başta o kız yüzünden pek iyi anlaşamasalarda sonradan Sam Dong ile iyi anlaşmaya başlıyorlar :D






Kim Pil Suk


İşte bu kız! kendimi özdeşleştirdiğim kız! Ben de bir ara çok kıloluydum gerçi hala öyleyim ama eskisi kadar değil nedeni de ailem.. Neyse bu kız da öyle Kilolu ama sesi o kadar güzel ki. Ben zaten diziden önce de IU'ya bayılırdım. bu dizi ile sevgim depreşti diyebilirim. Dizide Pil Suk şirin mi şirin; saf ve fazlasıyla utangaç bir kız. Okulun seçmelerine gittiği andan beri Jason'a tutulmuş halde. Ama fazla kiloları yüzüden Jason'ın onu sevmeyeceğini düşünerek ondan uzak duruyor. Jason Amerika'dan gelmiş bir centilmen olarak, ona iyi davranınca Pil Suk onunda kendisinden hoşlandığını düşünerek ona aşkını açıyo; ama Jason onu sadece bir arkadaş olarak gördüğünü söyleyince... Pil Suk o sahne de öyle üzüldü ki ağlamamak zor oldu benim için. Ama o pes etmiyo ve Jason'ı elde etmek için çok uğraşıyor.






Jason

Kendisi okulun 1 numaralı dansçısı ve Amerika' dan gelen meşhur centilmenimiz. Pil Suk' un kendine aşık olduğunu bilmeden ona yardım ediyor çünkü onu çık şeker buluyor; maalesef sadece şeker bir arkadaş olarak. bu yüzden Pil Suk ona açılınca çok şaşırıyor. Dizinin başında da sonunda da onu çok sevdim ama sonlar da yaptığı hareketler beni delirtmişti. Pil Suk onu azarlayınca ne kadar şaşırmıştı. Başlarda ondan hoşlanmasa da sonradan o da Pil Suk'a aşık olmaya başlıyor ama bu kez de Pil Suk ondan uzaklaşıyor çünkü benim tabirimle Jason ünlü olunca bitarafları havada dolanmaya başlıyo indirene aşk olsun....





Minnak Notlar;
-Dizinin 2. sezonu da var bildiğiniz gibi şahsen ben izlemedim çünkü çok fena aşağıladılar diziyi...
-Favori çiftim tabisi Pil Suk& Jason :D


Gifler! 


Neden kavga ediyorlar biliyor musunuz?
Kız için falan değil sadece bir don için...
:D
 Sam Dong?! Naptılar Oppa'ma!
 Hye Mi'nin tam bir yüzsüz olduğunu söylemiştim :C


 Tipe bak tipe :D
 Pil Suk: Görüşmeyeli uzun zaman oldu.
Jason: Afedersin? Senn.. Pil Suk?! 
(Nasıl morardı ama kızı görünce :D)  

 Tam Jason'ın telefonun bulmuş.
Pil Suk: Sadece bir kere bakıcam. Belki açıp kapatırım. 
 Jason olay mhaline gelince...
Pil Suk: Hello Jason :)
Telafuzu dinlemek için 10 kere geri sardım diziyi...

Neye kızdı bu kadar hatırlamıyorum.
 

 Bazen böyle; bazen öyle bi anlayamadım kızı

 Öpüldünüz :D



BUDALA PAMELA☁
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder