26 Haziran 2013 Çarşamba

K-pop Cover Song Contest Yarışmacıları!

Merhabalar! ben geri geldim; gerçi beni duyan kimse yok büüyük ihtimalle blogda ama anlayın artık yaz tatili gelmesine rağmen ben hala meşgulüm! Ne kadar iğrenç olduğunu bilemezsiniz doğrusu.. Herneyse uzun bir aradan sonra tekrar karşınızdayım!
3 gün sonra İstanbul' da finallerinin olacağını bildiğimiz bir K-pop yarışması var.. İşin aslı ben o yarışmaya cover hazırlamıştım ama lanet kameram son dakikada bozulunca yarışmaya katılamadım. Pekte pişman olmadım aslında! Çünkü yarışma için İstanbul'a gelirsem Expo için tekrar gelmem imkansızdı. Otelde falan kalacam para basmıyom sonuçta. Ama ah benim bi halta yaramayan şansım yine işe girişti ve bakın ne oldu!!!
 Hepiniz  yarışma zamanı Nu'est grubunun İstanbul' a geleceğini biliyorsunuzdur. Vayy arkideş! Şu yazıyı yazarken bile küfür etmemek için kendimi zor tutuyorum! Her neyse şansımı kaybettim artık sıkılmaya gerek yok... 

Yinede çok pis koydu bu bana haberiniz olsun!!

Şimdi; YouTube' da bullduğum yarışmacılar ve yorumlarım...(bi an için Pop Star yarışmasında Bülent Ersoy'un yanındaki jüri üyesi gibi hissettim la o.O)

Uyarı: son 2 video bizim gözdelerimizdir!!!
|YARIŞMACILAR|

( Bu arada yarışmaya katılamadığım için bu kızları yerden yere vuracam. Okumadan önce haberiniz olsun. Çirkefleşebilirim! :D )

1)Maria GENÇ (Ft Island-After Love) 

İlk bulduğum yarışmacı Bayan Maria oldu. Gerçek adı Maria mı bilemem ama kız bambaşka bir boyutta yaşıyo! Ben son iki günde şarkıyı ezberlemeye çalıştım; oldu. Ama kız baya uğraşmış belli. Klip bile çekmiş...  (Tamam belki çok saçma geldi ve ekranım tükürüklerle dolu ama yine de uğraşmış..) Klibi izledik Monşuk'la Kitsu'da yanımda ve söylediğimiz tek şey şu; "Alanya'da stüdyo olsa bizde yaparık bunu!". Ama yok maalesef... Yine de tarzına bayıldım!! Simsiyah saçlar falan çok havalı o.O. Özellikle de üçgenli tişört beni benden aldı. Sesi de eyiydi. Ben bilmiyom ya kafam karıştı. Aşırı kıskançlık işte nolcak :D


2) Tuğba BİLALOĞLU (Ft island-Hello Hello)
 YouTube amcanın yaptığı sıralamada Tuğba unni 2. sıradaydı. Sesi gerçekten hoşuma gitti! 
Yükselen notalarda da bazen sorun oldu sanki ama ona rağmen ben Maria'nın sesinden daha çok 
beğendim. :D nedenini bilemesem de çok içim ısındı ona :D Umarım yazıyı okur!  Unni Fighting!!

3) İlayda SOYADIYAZMIYODU! (Beast-Beautiful Night)

Şarkı hoş kızlar şiker şarkının başında sanki melodi anormal geldi. Sonradan toparladı zaten :D Öle işte yorumları falan okudum. Gayet pozitif tüm yorumlar almışlar. Herkes sevmiş bu ikiliyi. Bu sene kazanamazsak seneye de geliyoz diyolar.  


4)Sümeyye AKGÜL (B.A.P - Power, What the hell)
Bu videoyu açtık ve monşuk'la öğürmeye başladık diyebilirim! Oda! Kayıt stüdyosu! Kahrolası tablolar! hepisi muhteşem ötesi! Unni'nin seside hoş. Yalnız 1:21 saniyesindeki harekete gül gül; öldük. 


5) Zuzzu L (SHINee - Sleepless Night)
Pekala Facebook'ta ki Zuzzu'yu duymuştum. Kimse beni aşağılamasın ben Tumblrcıyım. Face'te öylesine dolaşırken gördüm sanırım. Videoyu izledik. stüdyoda olmasına rağmen sesini pek duyamadık ama ben peh beğenmedim. Benim sesim daha iyi demiyorum! Ama peh hoşlanamadık işte... Öle...


6) Mellow (Ailee - I will show you)
Adını çok beğendik! Umarım blogu o da görür. Şiker bir korecan olduğunu düşünüyok! :D Video da nakaratın melodisi sanki koşturdu biyerlere ama sesinin çoh cici olduğunu düşünüyoruz. bizim gözümüzde finale kalan bayanlardan biri. İstanbuldaki sahne de çok daha iyi olacağına eminiz. 



7)Büşra (adı video da var ya... Çok uzun; yazmaya üşendim :D)
Sesi iyi olan bi kişi daha! Yarışmaya katılmadığıma pişman olmaya devam ediyorum. Bu insanlarla İstanbul' da tanışmak harika olabilirdi! Salaklığımı yüzüme vurmaktan sakın kaçınmayın... Bu arada Monşuk ve Kitsu arkadaki kaloriferle ciddi düşünüyorlar..


8)Humanoid (Lunafly-니 이름이 뭐니)
Şarkı güzel! Humanoid adı da harika! Belki iyi insanlar! Açtım videoyu büyük bi istekle.... BOM! keşke açmasaymışım o kalabalıkta kendilerini rezil etmişler gibi hissediyorum. Sesleri çok zayıf, sanki şarkı değil şiir okuyolar, gitarist benden kötü çalıyo... Birine patlamazsan olmazkinim :D


Geldik şimdi bizim gözdelerimizee! ^.^

Aslı GÜL (IU- Good Day)
Onu YouTube'da keşfettik tabisi ama sesi o kadar hoşumuza gitti ki. Belki 5-6 kere dinlemiş olabiliriz.. Kitsu her ne kadar kabullenemesede onun çok güzel olduğunu düşünüyor bu arada :D her neyse! Bizim seçtiğimiz finalistlerden biri :D 
FİGHTİNG!! ^.^


Sinem KADIOĞLU (Tiffany-Be Myself)
Kendisi Kitsu'nun Belieber arkadaşlarından biriymiş. Kendisi her ne kadar bana git kızla konuş ben senden ona bahsettim dese de. -,- salak! sanki benim ne kadan utangaç bi pislik olduğumu bilmiyo. Nese Sinem'i de en içten şeylerle (onun adını unuttum..) Kutlarım inşallah o kazanır ben de 1.'yi tanıyorum diye hava atarım! 
Her zaman önce kendini düşüncen di mi ama?!


Herneyse böle işte hepisi bir arada bazı videolar yok ama idare edin. Onlar pek hoşuma kaçmadıydı. 

BÜYÜK NOT!!: Expo zamanı İstanbula'a geleceğimi duymayan kalmadı sanırım ama bir kez daha hatırlatmak istiyorum! 28 Ağustos'ta İstanbul' da olucam. Kıskandırmak için anlatmıyorum! Hani bi iyi kalpli korecan evini bana açmak ister diye anlatıyorum. Valla büyük sevaba girersiniz! Evinizi temizlerim la beni otel parasından kurtarırsınız. 15 yaşındaki bi Tumblrcıdan ne zarar gelir! Belki biraz kafanızı ütülerim ama fena olmaz bence!!
^.^ Olur diyenler, demeyenler yorum atsın! Beni evinize alma iyiliğini yapmasanız bile bana İstanbul'u gezdirecek ve benimle Koreli avına çıkacak Korecanlara ihtiyacım var.  
SÖZ VERİYORUM SIKILMICAKSINIZ!! ^.^


BUDALA PAMELA☁

1 yorum: